Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

28 Ağustos 2015 Cuma

Şiir Ettin Beni Yalnızlığa ...


Kalp ile akıl arasında sıkışmak değil,

 Olanların ne kadar sindirebildiğin önemli bu hikayede .

Evet bu bir seçimdi ,

Asla giden olmadım ama kalmaya da can bırakmadılar ...

En sonunda  , şiir ettin beni yalnızlığa , 

Bak kelimeler dalga geçiyor benimle ,

Mecazların bile benden yana  ,

Sustum bende,  en gölge kelimelerinde dinleniyorum .

Hayatın kaç taksit , yada kaç sevgi ötelemeli ruhun ?

Olay bu ve ben bunu sana konduramıyorum.

Bu yüzdendir ki ,  sana kıyamayıp  sitemden uzak bir hava sahası ikimiz için diliyorum ...



(ilham kaynağım Özge Hakik )





13 yorum:

  1. En sonunda şiir ettin beni yalnızlığa ..
    Kaleminize sağlık..

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel Göknil.Sana özel satırlar ve stilin harika.

    YanıtlaSil
  3. Sitemden uzak hava sahası....yüreğinize sağlık

    YanıtlaSil
  4. Sitemden uzak hava sahası....yüreğinize sağlık

    YanıtlaSil
  5. Yüreğine sağlık harika olmuş

    YanıtlaSil
  6. Göknil kızım, gözlerim hep arıyor seni. Umarım iyisindir. Sevgilerimle canım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. iyiyim ablacım , biliyorsun annemi 2 sene önce kaybettım yazmaya başladım . 9 .ay babamı da kaybettım bıraz sarsıldım . ama daha ıyıyım . devam edeceğim yazmaya

      Sil
  7. Başın sağolsun kızım. Hayat iyi davranmadı sana. Dilerim hep mutlu olursun bundan sonra . Yaz canım. Sevgilerimle .

    YanıtlaSil