Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

16 Ağustos 2015 Pazar

İkinci El Masallardan Kaçış Günlüğü ...


 Aklımın almadığı noktalarda kalbim güçlükle atmaya  çalışıyor .

 Bu yüzden aklım ile kalbim arası mesafe  en uzun mesafeye dönüştü artık.

Her adımımda biraz daha canım yanıyor , neden mi  ?

Yola saçtığın cam kırıklıkları  oldu mu bana can kırıklıkları...

Bildiğin yer gök tutturmayan huzursuzluklar yaşıyorum sayende ...

Bendeki acını ertelemekten ötürü ,

İlk defa Kendi hayatımın mültecisi oldum .

Sağım , solum , önüm , arkam da sayende sobe ...

Ne yapacağımı öyle bir şaşırdım ki   , kişi başına düşen kalp ritm sayım tavan yaptı.

Sadece gözümden değil de dualarımdan da düşmen  en acısı ,

Ne yazık ki artık dualarımda bile  adın geçmiyor.

Kendi masalımdan cin fikirli  oyunlarınız yüzünden yaka paça dışarı atıldım ,

Ve sen bana yedek klubesinde bekle diyorsun ...

Şunu unutma , beni haince kovduğun o masalı ben yazdım .

Ve kalbimle aklımın barıştığı bir diyarda , hak eden başka birilerine tekrardan masallar yazacak kadar sağlam ve temiz bir kalbim var benim .

Ne yazık ki sen göremedin ,

Gittin kıçı kırık 2. el masal figuranına beni tercih ettin .

Bu yüzdendir ki ,

Sen o masalında hikayesinin girişi kirli yanına yakışanla çürü ...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder