Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

6 Ağustos 2015 Perşembe

Aşkın En Oksitosin HaLi ...

Kalbimde saçma sapan yer teşkil edeceğine ,  yanımda dursan daha iyiydi diyorum.

Aşkın en oksitosin hali ,

Hormonlarım boy vermiş olabilir ve ben durum karşısında aşka gelmiş olabilirim;

 Ama bu durum karşında senin samimiyetsizliğini ne yapacağız ?

Tanrı bile eski alışkanlıklarını unutmuş bu devirde , hiçbirimizle uğraşacak zamanı yok belkide;

Dua ettireceğine ciddi anlamda içtiriyor .

Eş zamanlı dualarda senin samimiyetini araken error veren ruhlar  içindeyim.

Elzem bir durum belki ruhuma,   acaip acı bir durum ;

Üçüncü tekil şahışlardan biriktirdiğim gözyaşları ile,

Senin samimiyetsizliğinle yıkıyorum bu gece ruhumu ...

Azad ediyorum ruhumu , herkesleşiyorum ...

Fazla müsamaha adamı kötü  paralar ...




2 yorum:

  1. kimse kimseyi azad edemiyor.. malaesef...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kimse kimseyi azad etmiyor evet Gülin , ben kendimi azad etmek istiyorum insanoğlundan medet ummak yersiz ...

      Sil