Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

2 Ağustos 2015 Pazar

Aşk ...


En benim diyen leyla ile yarışacak kadar sana adanmış kalp atışım var,

Fikrimin ötesine geçtiğimde bilinçaltımın rüya diye bana aksettiği uykumun başrol oyuncusu ,

Kaç sezondur rüyalarımda boy gösteriyorsun ben bile bilmiyorum .

Bana aşkı yaz diyorlar da  , ben  daha sende takılıyorum .

Bildiğim sorulardan başlamak yerine ,

Hissettiğim  kişilerden başlamak istiyorum .

Yine olay bilmem gereken insanlara çıkıyor ve ben ne yazık ki yine üzülüyorum.

Hani benim sevgim tekerlek üstü olsa da  seni muaf tutsam , geçerli haklı nedeni var desem ,

Haklılık payı bulsam da  , az biraz bağışlasam seni diye düşünüyorum ,

Eee  tanrı devreye giriyor , adil değilde çok fena ara bulucu o ,  otomatik pilota bağlıyor .

Hadi bakalım ezbere alışmış üzerine gereksiz anlam yüklenen basit ruhlar , bu seferlik te yine benden olsun.

Sevenin ruhundan kopan bir 'amin' le hepimizi azad ediyorum .







16 yorum:

  1. Sen müthiş ,sıradışı bir şairsin.Seni kutluyorum kızım.Ben rahat bırakılacağım bir sabahı bekliyorum yazmak için.Önce gözlerim kapalı yazmalıyım beynim tam uyanmadan,zira açar açmaz kaçmak istiyorum bu hayattan.Bu yetini Allah korusun canım.Ece ablan.

    YanıtlaSil
  2. Ece ablam benim yarın görüşmek üzere zalimler gece üzüyor ve benım canım gece kanıyor . yarın görüsmek dileğiyle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aşağıda yorumum var tatlı kızım.Senin için hep dua edeceğim.

      Sil
  3. Ece ablam :) ruhun bana ilham verdi :) tanrı korusun mu beni zalimlerden duana ihtiyacım var

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana ses ver canım.Benim de senden gelecek bir sese ihtiyacım var.

      Sil
  4. Duygular çok güzel ifade edilmiş.. Resimden de çok etkilendim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim . begendiğinize sevindim.

      Sil
  5. çok teşekkür ederim . begendiğinize sevindim.

    YanıtlaSil
  6. Duygular gerçekten iyi yansıtılmış...Yüreğinize sağlık...

    YanıtlaSil
  7. Başarılı satırlar.. Anlam yüklü.. Tebrikler...Kaleminize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim , ruhum el verdikçe parmaklarımdan akıyor duygularım . sizinde kaleminize sağlık ...

      Sil
  8. Gökniiiil,canım yavrum.Ben biraz devre dışı oldum,yeni kendime geliyorum,bir tanem.Allah geceleri senin üstüne koruyan bir perde ve meleklerini yollasın.Seni tüm kötülüklerden uzak tutsun.

    YanıtlaSil
  9. ÖNCELİKLE YÜREĞİNİZE SAĞLIK..! NEDİR BU ADI AŞK GİBİ KUTSAL OLAN BU ŞİİRDEKİ KARAMSARLIK...? EN GÜZEL İLİKLERİN EN SERT KEMİĞİN İÇİNDE OLDUĞUNU; EN GÜZEL MADENİN EN OTSUZ VE EN DERİN GÖMÜLDÜĞÜNÜ..HER SONUN YENİ BİR BAŞLANGICIN MÜJDELEYİCİSİ OLDUĞUNU KABUL ETMEK DEĞİL MİDİR AŞK..?
    GÖKNİL V..ÇEVREME ALDIM VE TOPLULUĞUMA GÜZEL VE NEŞELİ ŞİİRLERİNİ BEKLİYORUM..SEVGİ İLE KALIN..!D.U

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mucizeler bazen acılarda saklı olabiliyor , benim incilerimi toplamam için en derinde öyle vurgunlar yemem lazımmış ki , o en sert kemiklerimdeki iliklerim öyle acımalıymış ki , en sevdiğimin yanında her koşulda durabilmem için bir nebze referansımış bu acılar ...

      Sıfatsız sevmek diyorum evet , dışardaki insanlar ise gurursuzluk ... Annesizlikten mi bilmiyorum çok mu açık hedefim , dışardan baksan anlaşılmam ama çok mu eksiğim bilmiyorum ama sadece bana bunu yaşatıranlara inat bunu öğrenmeli bu can ... Hani beni ben alıp sıksan bir can daha çıkar , sırf bu yüzden ben hiç ölmeyeceğim yada son nefesime tebessüm bulanacak :))) ..

      Sil