Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

15 Ağustos 2015 Cumartesi


Ruhum boşluğa basarken , kifayetsiz yaşananlarda takılmamayı öğretmişti bana annem ,

Karanlıkta ve yalnızken kapıyı nasıl iki kere kilitlemeyi öğrettiği gibi aynen .

Senin ruhun çok karanlık ve bir o kadar kirli , o yüzden kapı içeriden mümkünse iki kere  kilitlenmeli

Boş ver  be kızım , senin kalbini o göremedi ,

Akabinde  '  kaybeden o  '  özlüyorum , bana sımsıkı sarılıp demesini ...

İnan bana bu kadar adi biteni o bile görmedi ...




2 yorum:

  1. Bu kadar acı çekmene dayanamıyorum yavrum.Ama yeter ki sen yaz rahatla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç beklemediğim yerden geldi acı , un ufak etti beni , ruhumun canlanması için dibi görüp inci toplayıp yüzeye çıkmalıyım , kendi canıma başkalarını referans etmenin bedelini kendim ödemeliyim. nefesimi tutuyorum dibe inerken ruhumu patlatıyor canım iliklerime kadar yanıyor bana müstahak . ben yüzeyi görüp yeniden gülüşümü kazanıp aşka yazılar yazacağım. belki kim bilir bu kalbi değer birileri çıkar karşıma ece ablam ... dualarına ihtiyacım var

      Sil