Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

16 Ağustos 2015 Pazar

Gün Artık ' Ben İle Aydın ' ...


 '  Yine hayallerimin üzerine kaçak kat çıkıp hayatımı yerle bir ettiler , ama bu sefer ruhum asla ama bir daha asla aşka ruhsat vermeyecek ' dedim ,

 Durdum ,

An itibariyle hayattaki tüm sesleri susturdum ,

Derin bir nefes alıp kendimi o yangın yerinde çekip aldım .

Aklımın almadığını kalbime anlatmaya da artık gerek duymuyorum .

Sadece susuyorum ...

Şeytandan bozma ruhlar diyeceğim de ,  şeytanın o kadar entrikası olsa sümüklü insanoğlunun eline kalmazdı , aynı örnekte kullanılmaz şeytana yazık diyorum :)

Bu entrikaları  artık bende örneklendiremiyorum ,

İzleyip içinden kendimi sıyırdığım  bu kısır döngüyü ve  samimiyetsiz eylemleri gördükçe ben artık onlara acıyorum ...

An itibariyle  sırf saf kan egosundan dolayı  samimiyetsiz ve gereksiz eylem halinde çabalayan bir ruha inanıp  sonra da vazgeçip  dönüp arkasına bakan başka diğer bir ruha ,

Yazılacak başka bir ruh akıntım yok , parmak uçlarımdaki canıma yazık diyorum .

İçimdekinin ne kadar temiz ve ne kadar güçlü olduğunu bilseler yine de yaparlar mı ? diye artık düşünmüyorum , çünkü artık benimde ceplerimde sitemlerim bitti .

Huzurumu geri kazanmak için ben kendimi azad ediyorum .

Yarın yine yalnızım , ona günaydın diyemeyeceğim , üzülmemem gerekiyor aslında , çünkü en can alıcı noktayı atlamışım ,  esasında gün ' ben ile aydın ' ,

 Beni satmayan tek dostum ruhum el veriyor bana , diyor ki ,

Göknilim ,  annesinin güzel kızı ,  gün artık ' sen  ile aydın ' ...






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder