Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

1 Ağustos 2015 Cumartesi

Aşkta Hayal Kırıklığı ...

 Benim tek taraflı kurduğum hayal senin acabalarina değmiş  .

İşte tam o anda Hayal kırıklıklarım orda boy vermiş .

Sen konduramamışsın , ben ise kıyamamış .

 Ben yaşattıramamışım lakin sen olduramamış.

Üç beş şarkıya sığamıyor aşkın  ne de  birkaç filme .

Eş zamanlı sevgi için dua ediyorum Tanrıya o bana daha zamanın var diyor sevilmek için .

Sen farketmiyorsun ama ben hayatı durdurup nefes alıyorum senden geçmemek için ,  sen ise çoktan seçmeli kararlar içerisinde , en mantık çerçevesinde ... Yoruluyorum elbette ...

 Tahmininden daha da fazla çaba harcıyorum .

Tanrının ezbere olan hiçbir kitabında verdiğin üzüntüyü azaltıcı bir dua yok , guncellemiyorda ruhumu tanrı upgrad i yok ruhumun  .

Seninle başbaşa bırakıyor,  seni sevdiğim kadar korkuyorum lakin tanrının hiçbir duası iyi gelmiyor .

 Ne kadar muafsın ki  ruhuma ?
Ve ne kadar limitin var ?

O kadar bende sin ki senden onceki beni özledim , gerçekten çok özledim ...





8 yorum:

  1. Cici kızım.Açılışı yapmışsın.Şahane bir beşliğin arkasından akıp giden ,aşkı anlatan yazın,ikisi de çok güzel.Aslında yaşarken anlatmak aşkı,o dalgalandırılan duygularımızla bazen de bizim dalgalandırdığımız ve sonra beraber durulan sularda mutluluğun yansımalarını görmemiz.En güzel aşk böyle yaşanır gibi gelir bazen.Susmak düştüğünde paylara, mutlaka sorunların dile gelmesiyle seslenip bozar aşkın kimyasını.Görüşmek dileğiyle yine bu sayfalarda,güzel bir gün diliyorum sana Göknil..

    YanıtlaSil
  2. aşkın kimyası ece abla , bazen bakış menziline çıkar aşk o zaman kanın donar i bazende ruhunda can bulur en benim diyen leyladan daha iyi yaşarsın aşkını . anlatacağım çok şey var ece abla , bu kalp benle attıkça anlatacak çok şeyim var .

    YanıtlaSil
  3. Bugün yeniden girdim,yeniden yaşadım seni,yeniden girdik seninle o dehlizlere.Paylaştıkça daha çok aşkın bizdeki hallerini,yazıp akıtmak gerekiyor bizim düşüncelerimizde şekillenmelerini.Yazını her okuyuşumda başka heyecanlanıyorum Göknil.İyi ki varsın canım.Ece ablan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sende iyiki varsın ece ablam, kalbine sağlık

      Sil
  4. Bazen sevmek, sevilmek, umut etmek ve mucizelere inanmak gerekir…
    Aşk'ın Sen Hali 'Seni sevmek ateşe dokunmak bile bile ...'

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aşkın en 'ben hali' ile kaldıysam hükmen mağlup olmuşumdur . Bu da garip bir ironiyi doğuruyor bir şarkı sözünde dediği gibi 'çok olmayı yok saymayı' ...

      Sil
  5. İnsan Aşk'ın cazibesi ile tutsaklığı arasında gidip geliyor galiba,Aşk'ta her zaman bir tarafın daha fazla fedakarlık yapması gerekiyor anlaşılan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle bir taraf daha fedakar . Yorulmalar kelimeler arası nefes almak işte bu yüzden...

      Sil