Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

9 Ağustos 2015 Pazar

Benim En Kirli Hikayem ...

Kalplerde o kadar tekerlek üstü kaldım ki her sarsıntı ayrı bir korku bıraktı ruhumda .

Öyle saçma sapan insanlar gibi güçlü gözükmeyede çalışmadım,  acımı ruhumun beni canımdan edebilecek kadar derinliklerinde yaşadım .

 Korkularım hala sıcak , senden fazla uzağa gitmiş olamam derken , ben ne yapacağımı şaşırdım , el yordamıyla  çok sevdim ,  bazılarında bu hiç prim etmedi tabi .  Bende sadece  Nefes aldım, nefes verdim   .

 Duaların nakaratı olur mu demeyin . Duaların en can alıcı ve guzel yeridir adının geçtiği yer .
 Herşeye rağmen kimseyi bende  beddualaştırmadım .

 Ama olan bana oldu , sonunda insanların pis oyunlarında  dolayı ruhum error verdi ve gülüşümden de oldum .

Artik benimde  gülüşümde kocaman bir   tortu var .
Ve ben onu bana kalan tek vuruşluk canımla temizlemek zorundayım .

Sonuç mu ?

 Anlık kusurları utanç konusu yapan sığ insanlar yüzünden kocaman tertemiz ve gülüşümden oldum , ve hikayem çok kirli bitti ...




13 yorum:

  1. Kalplerde o kadar tekerlek üstü kaldım ki her sarsıntı ayrı bir korku bıraktı ruhumda...

    yüreğinize sağlık muhteşem bir yazı olmuş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkur ederim gerçekten , acılar eş değer sanırım ...

      Sil
    2. Çok teşekkür ederim . Sizinde kalbinize sağlık

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. teşekkur ederım hissetiğim kadar yazıyorum ...

      Sil
    2. Okumanız ayrı bir sevinç begenmeniz cok ayrı. Tesekurler

      Sil
  3. Yüreğinize sağlık...Hangimizin gülücüklerinde yok ki bir sarsıntı..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o fena :( tanrı azaf etsin bizi artık

      Sil
    2. Gulucuklerimizi kaybetmemek dilegiyle cok tesekkur

      Sil
  4. Yine acılarla yoğrulurken,ifadeler biribirleriyle yarıştırılamıyacak güzellikte.Seni anlıyorum canım.Hayatın sana diğer yüzünü göstermesinin zamanı gelmedi mi?İnşallah gelmiştir.Kimbilir sen o mutluluğu bu güzel tarzınla nasıl anlatırsın...

    YanıtlaSil
  5. umarım ece abla , şağlam hissederim de yazarım şuna hayatımdaki hain için şaibeli durum . biraz bekle ak koyun kara koyun çıkar ortaya ...

    YanıtlaSil
  6. Güzel insanların gülüşüne en fazla sızı düşer ve o da bir çocuk tebessümü gördüğünde aniden kaybolup gidebilir.. İnşAllah sizinde bu şekilde olur, pek içli bir yazıydı kaleminize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaram hala sıcak, acıdan fazla uzağa gitmiş olamam :) yaram taze , gülüşüm düzelecek o annemden kalan son miras bana :)

      Sil