Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

18 Mart 2015 Çarşamba

Ruhların Duruş Bozukluğu

İnsanların  kendilerine karşı durumu kurtaran kelimeleri vardır , ne yalana benzer ne de doğruya ...

İtiraf edemedikleri noktada çıkar bu ruhların duruş bozukluğu ...

O kadar karışıktır ki sen çok derin  zannederken o koskoca bir hiçtir.

Hiçlik mi   ,  o kadar da kötü değildir onlara göre   , çünkü fırça ellerindedir istediği bir kahraman olup istediği resmi çizebilirler  ruhlarının  15 inç lik monitöründe...


İnandırılmak istenildiğin yerde değil inandığın yerde kal , kal ki ilk sarsıntı da ruh kırıntılarını etrafa dökme , döktükçe daha da açık hedef olursun.

Çünkü İnsanlar hep aynı şekilde güler ,   aynı şekilde aşık olur aynı şekilde  sevişir  ve aynı şekilde vazgeçer  benim gibi de kural bozanı sevmezler ve vazgeçerler ...






8 yorum:

  1. SEN KİTAP YAZSANA :) BAK BEN OKURUM... NORMALDE KİTAP OKUMAYI DA SEVMEM :)))

    YanıtlaSil
  2. Çıkarayım , okuyacak mısın ? Söz mü ?:)

    YanıtlaSil
  3. evet kesinlikle.. :)şu anda bile yazılarını okuyorum.. hele bide kitap olunca...:)

    YanıtlaSil
  4. beni de es geçmeyin, burada bir okuyucun daha var

    YanıtlaSil
  5. Asla geçmem , her okuduğunuzda benim ruhum bir o kadar hafifliyor ...

    YanıtlaSil
  6. Bende okurum bende :)

    YanıtlaSil
  7. :)) teşekkür ederim gerçekten :))

    YanıtlaSil
  8. Göknil'ciğim Merhaba tatlı,akıllı ve sıradışı kızım.Arkadaşlar doğru söylüyor.Notlarını,yazdıklarını bir gün kitap olarak görmek beni de çok mutlu eder.Seni gözlerim arıyor hep.Bunu bilmeni isterim.Sevgilerimle kızım.Ece ablan..

    YanıtlaSil