Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

8 Mart 2015 Pazar



Kavram dışı mı demek lazım bu bilinmez duruma ...

Lakin ucundan kenarından yaşayanlar aşk diye tarif ediyor bu durumu .

Ben rüzgar diyorum bu duruma  , beynimi çınlatan , iliklerime kadar dolan ,

Bazen de deniz diyorum bu duruma  , ucu bucağı olmayan en deli dalgalarınla bütün ve canımın ucuna kadar beni titrettiği  ...

Uyutmuyor varlığın ,  öyle bir sendeyim ki ,

Duyduğun her acı kalbime işliyor ve senin acını azda  olsa hafifletmek için geceleri ben sen olacağım artık .

Kelimelerim saracak seni , üç beş duam koruyacak ruhunu , ve ben daha da çok dua edip seni daha çok seveceğim .

İkimizinde hissettiği bu hisse bir şekilde tanrı değmiş olmalı , lakin bu kadar mucize olamaz ve başka türlü de açıklanamaz .

Görmeden , dokunmadan , koklamadan , duymadan sadece ruhuna ve kalbine aşık olduğum sevgilim ,  adına daha neler neler yazılacak ...


6 yorum:

  1. kendimden birşeyler buluyorum yazılarınızda.. ve de okumama takip etmeme sebebiyet veriyor...yazınız lütfen..:) Uyutmuyor varlığın , öyle bir sendeyim ki....

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. Gerçekten çok teşekkür ederim . bu yorumlarınızı okudukça çok mutlu oluyorum :)

    YanıtlaSil
  4. Aşkın halleri diye bir yazıya başladım .Gerçekten yaşayarak daha güzel anlatılır aşk.Göknil yavrum.İfaden o kadar akıcı ve içten ki seni kutluyorum canım.

    YanıtlaSil
  5. Sizin yazılarınızın takibindeyim ece abla . Sizden ogrenecegim çok şey var .

    YanıtlaSil
  6. Sizin yazılarınızın takibindeyim ece abla . Sizden ogrenecegim çok şey var .

    YanıtlaSil