Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

22 Mart 2015 Pazar

Aşkı özet geçmek gerekirse ...


Aşkı özet geçmek gerekirse ...

 Öyle bir mucize yaratıyorsunuz ki elinizi uzatsanız tanrıya değecek  ve aşkı  bağışladığı için ona teşekkür edeceksiniz sanki.

Aynı ruh , kalp , aynı beden ama zaman dilimi farklı bir anda mucizeden offline oluyorlar iki kişiden birisi , biz ona masal bozan diyoruz .

 Ama şunu bilmiyor o büyüyü söndüren masal bozan   ,  mucizenin yedek kulübesi yok ki .
Yada yerinize sizin gibi sevilebilecek biri yok ...

Gidene hep sormuşumdur  , ruhlarımızın patentini alıp nereye gidiyorsunuz ?

Ayrıca ``Ama`` ile biten cümlelerinizi de hiç sevmiyorum ...

Biri bunu bana açıklasın , neden sevilmekten ödünüz patlarcasına korkuyorsunuz ?

Doğru söylediğim için mi dokuz köyden kovuluyorum , yoksa dokuz köyden kovulduğu için mi artık doğru söylüyorum ? 

Artık bende bilmiyorum ..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder