Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

7 Mart 2015 Cumartesi

Merhaba ! Ben karşı masaldan geliyorum , bir huzurunuz varsa alırım ...



Merhaba ! Ben karşı masaldan geliyorum , bir huzurunuz varsa alırım .

Şöyle bir baktım masalınıza , girişiniz temiz , gelişmeniz samimi bende buna kapılıp sonucunuza ortak olup başrolünüz olmak istedim. Cesaretimi mazur görün lütfen ...

Benim masallımda kimler sevmekten   korkup ayakkabı teklerini  ruhumda bırakıp sonsuza kadar kayboldu , kimler saçlarımdan tırmanıp başka tenlere geçti .

Daha neler  neler ?  Nasıl karanlık kişileri masal kahramanlarım olmuş .
Kimlere mecazlarımı ,  emanet etmişim .

 Bunları sizin masalınıza dahil olunca anladım .

Çok fazla bir şey istemem sizden  ' Bir varmış ,bir yokmuş tan , onlar ermiş muradına biz çıkalım kerevetine ' diyene kadar hep yanımda kalın  ve ilk günkü gibi sevin beni .

Sevin ki bizde kendi masalımızı yazalım ...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder