Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

5 Temmuz 2015 Pazar

Sessiz monologlar 2


Kalbim parmak uçlarımda atar benim,  o yüzden kimse iki tık tan fazla olduğumu  ne duydu ne de gönül gözüyle gördü .

 Peki  sizde benim gibi şanssız mıydınız?

 Cevabınız evet ise işaretli yerlerden gidelim hadi ...

  Kendini kahraman ilan eden ezbere kalplerde çok zaman harcamadık mı sizce ?

  Ya da ne bileyim zaman kavramı göreceli diyorsanız gerçekten hakedenlere harcayacağımız nefes hakkını boşa harcadık diyelim ona biz .

Ne derseniz deyin kavramlarda , sonuçta gecenin ikisinde aklınıza düşen ve yaşanmışlıklarınızla sizi yüzleştirip doğrunun taa kendisi olma gerçeği ile yüz yüze getirip , üç yanlışın bir doğruyu götürdüğü bir dünyada tüm yanlışlarına rağmen orada sapasağlam durup ben "burdayım diyorsa   " hoşgeldin ruhuma en doğrum , en gerçeğim , en bendenim " demeli insan ...

Kalp aşırı yarattığın o dünyada zaman aşımı diye bir kavram olmadığından dolayı " sonsuzum ol " dileğim tanrı tarafından en mantıklı dua seçildi ve kayıtlara geçti .
Bu yüzden bana sözü var ödülü de senin kalbin ....

Her ne şekilde orada olurum bilemem ama  sıfatlardan arınmış halde seni ruhuma "amin" liyorum . Tanrı ile benim aramda ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder