Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

14 Temmuz 2015 Salı

Bir Tatil Güncesi ...

 Beyaz bayrak sallandı , arkasından "senelik izin" imzaları atıldı yavaşça elimizdeki evrak çantalarını yere bırakılıp ateşkes ilan ettik  .

Güle oynaya çıktım savaş alanından.

Apar topar babamın yanına geldim , ufak domateslerin yetiştirildiği bahçemizin cennetine ...

Benin tatilim asla diğerleri gibi 5 yıldız bilemedin 7 yıldızla sınırlı değil , geceleri gökyüzüne baktığımda gözümün görebildiği kadar yıldızlar benim ...

Öyle geniş alanlarda  değil mutluluğumun selfiesi , ihtiyaç yok çubuğuna .

Ben ,5 yaşındaki yiğenim , babam ve bir kaç yazlık dostum  .

Bu diyarlarda en büyük terapi gecelerce oynanmak için kurulan "okey masaları" ve atılan kahkahalar .

Çocukken "gazozuna " oynanan masum oyunlarımı hatırlatıyor bana , hala içimdeki çocuk es veriyor  ve huzurlu oluyorum.

Bu senede tropikal kokteyller yapıp içmeyeceğim yerine imece usulu salça yapımları ve sabah uyandığımda babamın yaptığı çilek reçelinin kokusu gelecek burnuma ...

 Bütün sene çektiğimiz tüm acıların faktörü kaçtır bilemem ama 20 faktör yetiyor bana , tüm her şeyi unutmaya ve yeniden başlamaya , bu arada gerçekten özlemişim güneş kreminin kokusunu ...

İyi tatiller :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder