Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

28 Şubat 2015 Cumartesi

İzmir sana benziyor

Ben şehrimi sana benzetiyorum bazen , şöyle pasaporttan baktığımda körfez ile gökyüzünün ortak rengi gözlerin , şehrimin insanın her daim gülümsemesi senin gülümsemelerine benziyor . Sonuçta burası çokta göçülmüş bir şehir , tesadüf ya senin çok uzaklardan gelmene benziyor .Her gün kalbimden sana otobüsler kalkıyor ama ben çaktırmıyorum . 'Konunun seninle alakası yok ' dedirtebilecek kadar mesafelerime  '90 dakika' uygulattırıyorsun.Kaç 'yetersiz bakiye ' yaşattırıyorsun ruhuma bende bilmiyorum. Yanlışta anlama benim şehrimde sitem geçmez en fazla denize karşı rakı balık vardır .Ha bir de kimine göre en gavuruz ya lakin bilmedikleri için en reel insan kavramını , inan en az şehrim kadar reel sin . Ve ben şehrim kadar seviyorum seni ..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder