Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

26 Nisan 2015 Pazar

Bilinçaltımın Kahramanı ...

Ruhuna değilen her noktayı biliyorum ,

Ezbere de  değil ,  hemde  el yordamı ile ... 

Seni görsem ,  belki elini tutup merhaba desem  bütün büyü bozulacak 

Ve benim hikayem ikinci el bir masal olacak .

O kadar korkuyorum ki o büyünün bozulmasına, 

Yok olmaktan değilde seninle aynı hikayede nefes alamamaktan korkuyorum. 

Bilinçaltımın kahramanı  ,    

Ne olur her gece hayallerimi kurtarmaya devam et ...

Ve beni o kötü kalpli cadılardan koru ...



4 yorum:

  1. bende korkuyorum aynı acılara yakalanmaktan :((

    YanıtlaSil
  2. ödüm kopuyor canımın yanmasından ama yel değirmenlerine kafa tutan donkişot misali kapılıyorsun ...

    YanıtlaSil
  3. Kızım benim,bu şiirini ilk defa gördüm.Seni kaçırmışım,kendi kavgalarımdan.Çok güzel ifaden var.Değerli yavrum.Kafa tutmaya devam et.Allah seni daima korusun.Ece ablan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ece ablam kavgalarından arın lütfen sende yaz ilham veriyorsun çünkü .... Bende aşka dalaşmaya devam ediyorum . Canımda güç kalmadı ama aşkımı en iyi parmak uçlarım anlattığı için yazmaya devam ...

      Sil